Eilenpä sitten hain postista ylläripaketin. En yhtään tiennyt mikä se on, sillä sen verran olen tilaillut kaikenlaista ja ajatukset menee ihan sekaisin. xD Mutta lokakuun SNY-paketti siellä oli. ^^

Yesterday I got a package from the nearest Post Office. I really didn't know what would be there, 'cause I've been ordering quite much too much lately. xD But it was October's Secret Kntting Pal's package. ^^

1987291.jpg

Paketista löytyi ihana keijukortti terveisineen, kolme kerää Smartia, ihan ykköslemppari teetä (Celestialin True Blueberry), helmiä ja sitten tuollainen puinen hiirulainen, mutta kerrotkos SNY että mikäs tuon käyttötarkoitus taas olikaan? :D Sillä itselläni ei ole ennen ollut tuollaista, jossakin blogissa muistaakseni näin tuollaisen mutten muista mihin sitä käytettiin. xD Hyvä minä! :DD


In the package I found a lovely fairy card with greetings, three balls of Smart, my number one tea brand (Celestial's True Blueberry) and a wooden mouse thingy, but if you dear would tell me where can I use that? :D Because I haven't had one like that before but I think I might have seen one in a blog somewhere but I can't remember the usage. xD Way to go me! :DD


Mutta kaikenkaikkiaan oikein ihastuttava paketti jälleen, kiitos! :)